412791-pd51mg-486-web.jpg

Op deze pagina vindt
u alle belangrijke informatie en formulieren voor de afhandeling van claims

U bent hier

Claim afhandeling

Zou er onverwachts toch een defect aan u voertuig optreden, dan meldt u onmiddellijk het defect aan de GGG Garantie, voor aanvang van de reparatie, online, handmatig of telefonisch.

Papierloos - makkelijk - snel

Bij de GGG heeft u de mogelijkheid, de schade makkelijk en efficient online te melden. Een gemakkelijk en eenvoudig in te vullen formulier maakt claimmelding gemakkelijk online mogelijk. 


De gegevens van de garantieovereenkomst worden daarbij automatisch ingevoegd.
Het online aanmelden kan ook gedaan worden door het reparerende autobedrijf of door de verkopenede GGG-partner.  Alsmede het uploaden van de benodigde documenten (Gedetailleerde profma/kostenopgave, een kopie van het kentekenbewijs voor- en achterkant).

 

>>> naar Online-Schademelding

Handmatig claimformulier invullen

Als u het  onlineformulier niet wilt/kunt gebruiken dan kunt u het cliamformulier downloaden en handmatig (compleet invullen.
U kunt het claimformulier hier downloaden:
AANGIFTE VAN SCHADE GGG GARANTIE
E-mail in PDF formaat het compleet ingevulde claimformulier samen met de proforma/kostenopgave, kopie kentekenpasje (voor-en achterkant) en een kopie van het onderhoudsboekje naar: claims@ggg-garantie.nl naar GGG Garantie Nederland.



Schadestatus

Na uw melding kunt u alle relevante documenten in onze actuele  "Online-Schadenstatus" inzien.

Volgende belangrijke informatie kunt u online oproepen:

  • Uw voertuigegevens
  • Uw contactpersoon
  • Acceptatiedatum van uw claim
  • Uitbetalingsdatum van uw claim
  • Eventueel ontbrekende gegevens/documenten

Om redenen van gegevensbescherming moet u het garantienummer en de ingansdatum van de garantie invoeren in overeenstemming met uw garantiecertificaat in de claimstatusweergave.

Na uw melding kunt u alle relevante documenten voor een snelle afhandeling inzien in onze aktuele "Online-Schadestatus-Melding"

Afwikkeling in geval van schade



Neemt u a.u.b. in ieder geval de volgende werkwijze in acht, zoals beschreven in de GGG Garantievoorwaarden.
Meldt het defect onmiddellijk aan de GGG Garantie voor de reparatie, online, per e-mail of telefonisch.

Voor aanvang van de reparatie

De volgende documenten dient u voor aanvang van de reparatie bij de GGG Garantie aan te leveren :

  • Een volledig ingevulde claimformulier 
    – snel en eenvoudig met de Online-Claimmelding – of u print zelf het claimformulier uit en vul het formulier handmatig in (LET OP het garantienummer invullen !):
    Download: AANGIFTE VAN SCHADE GGG GARANTIE
  • De proforma/kostenopgave (onderdelen en werkloon) – direct uploaden bij de Online-Schademelding
  • Een kopie van het compleet ingevulde onderhoudsboekje en eventueel aanwezige facturen/specificaties van uitgevoerde onderhouds- en inspectiewerkzaamheden of eerder uitgevoerde reparaties– direct uploaden bij de Online-Schademelding
  • Een kopie van het kentekenpasje (voor- en achterkant)  – direct uploaden bij de Online-Schademelding

Belangrijk! Let op

  • U dient deze claimprocedure nauwgezet te volgen. Doet u dat niet, dan kan de geldigheid van uw claim en de noodzaak tot reparatie niet worden vastgesteld. Het oordeel van uw garagist geldt niet als bewijs van een gedekt defect. Alleen indien u expliciet toestemming voor reparatie heeft ontvangen van GGG Garantie is zij gehouden aan het vergoeden van de reparatie.
  • Laat de staat van het voertuig niet wijzigen zonder schriftelijke instructies van de GGG-garantie totdat de reparatie is vrijgegeven.
  • Voer de reparatie pas na schriftelijke toestemming van GGG uit.
  • Let op de procedure in de garantievoorwaarden.
  • Belangrijk: voordat uw auto wordt gerepareerd, moet de claimafdeling van GGG Garantie altijd eerst toestemming geven voor de reparatie. Indien het een grote reparatie betreft, kan een onafhankelijke expert worden ingezet om de oorzaak van het mankement controleren. GGG Garantie  heeft het recht om een onafhankelijk expert opdracht te geven om uw voertuig te inspecteren alvorens een claim te accepteren.
  • Indien een medewerker van GGG Garantie of het verkopend autobedrijf in ernstige mate onheus, beledigend of bedreigend wordt bejegend kan de directie besluiten de garantie te beëindigen. Er volgt geen recht op restitutie van de betaalde premie.


 

PDF-Download

 
AANGIFTE VAN SCHADE GGG GARANTIE

 
PDF-Download

 
HET GEDEELTE "AFWIKKELING IN GEVAL VAN SCHADE"

 

GGG Garantie Logo
 
 
 

Contact

Servicecenter      +31 (0) 85-06 06 120

eMail                    info@ggg-garantie.nl